2011. 08. 14.

Zoé megérkezett!!!

Egy ideje már nagyon vágytam egy társra!Mikor anyu beleegyezett,hogy lehessen kutyám neki álltam keresgélni.Rátaláltam egy tenyésztőre, aki Foxterriereket tenyészt.Megnéztem a képeket és mind a 8 kiskutyába egyből beleszerettem.Nagyon szépek voltak.Felhívtam a tenyésztőt és megbeszéltem vele, hogy mikor lehet megnézni a kiskutyákat.Megegyeztünk egy időpontban.
Eljött a nap.Elindultunk.Persze az eső szakadt!.Amikor megérkeztünk,becsengettem.Kijött egy nagyon kedves hölgy és elkísért hozzájuk és már hallottam ahogyan az anyjukat hívják.Mindegyik egytől egyig gyönyörű volt.

A tenyésztő a kezembe adta az egyik gyönyörű kislányt.A  kiskutya végig azt akarta,hogy csak rá figyeljek,csak puszilgatott és puszilgatott.Közben mutatták nekem a többieket is.Végül úgy döntöttem,hogy amelyik a kezembe van az olyan szép és  egyből olyan ragaszkodó is, hogy nekem ő kell.Döntöttem,viszem.:) Végül elindultunk haza.Amikor megérkeztünk a vizslánk egyből érdeklődött,hogy mi az a kis szőrmók ami a kezembe van,mikor megmutattam neki kicsit megrémült-Úristen ez meg mi!!!Gondolta magában.Azután megmutattam az új családtagnak,hogy mi hol van.Felmentünk a szobámba.(Persze mielőtt hozzánk került volna a kis jövevény azelőtt elmentünk vásárolni.Minden szükséges dolgot megvettünk neki.) Körül szaglászott és elkezdett a legnagyobb plüssömmel játszani.Labdázott is egy kicsit aztán megpróbált feljönni az ágyra de nem sikerült neki.Kapott egy kis segítséget és nagyon élvezte,hogy egy szinten van velünk.Még aznap nevet is találtam rá.Úgy gondoltam ez nagyon illik rá.Zoé!
Zoé labdázik.

Zoé megtalálta a legnagyobb plüss kutyát.

Zoé és az óriás kosár.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése